Bart de Koning is trainer en materialenontwikkelaar voor natuur in de kinderopvang.

Hij organiseert trainingen en workshops voor de kinderopvang. Klik hier voor meer informatie.


Mis geen enkele tip! Aboneer u op deze weblog.

Meer informatie of abonneren op deze weblog?

Vul in de rechterkolom je mailadres in bij 'volg mij per e-mail'

maandag 9 mei 2011

educatieve filmpjes op internet verzameld

Komen je kinderen aanzetten met een vraag over fossielen, over egels, rupsen en vlinders? Al zou je er wat over kunnen vertellen, beeld zegt meer dan duizend woorden. Op de website van mijn eenmansbedrijf: www.natuureducatie.com, heb ik onder het hoofdstuk digithema's allerlei webpagina's gemaakt met verzamelde informatieve filmpjes. Deze site is ook voor kinderen goed te doorzoeken.
Het is de bedoeling dat centra voor natuur- en milieueducatie deze site gaan gebruiken om naar door te verwijzen voor hun lesprojecten. En op die manier kan ik hopelijk ook over veel meer onderwerpen digithema's maken. Zet dus de site onder je favorieten! Ik houd je regelmatig op de hoogte of er iets nieuws op staat.

Geen opmerkingen: