Bart de Koning is trainer en materialenontwikkelaar voor natuur in de kinderopvang.

Hij organiseert trainingen en workshops voor de kinderopvang. Klik hier voor meer informatie.


Mis geen enkele tip! Aboneer u op deze weblog.

Meer informatie of abonneren op deze weblog?

Vul in de rechterkolom je mailadres in bij 'volg mij per e-mail'

zaterdag 3 november 2012

Wind, kou, miezer en sneeuw... ga lekker het bos in met de kinderen




Ik geef al een jaar of tien kinderfeestjes in natuurgebieden rond Amsterdam, Haarlem en Hilversum. Sinds kort betrek ik daar andere enthousiaste feestjesgevers bij, zodat ik nu bijna altijd 'ja' kan zeggen tegen de klant.

In de winter gaan we gewoon door! Want vergelijk het eens 15 drukke jongens in uw huiskamer, opvang, of 15 enthousiaste jongens in het bos bezig met een hut of een speer. Wat is meer een feest?

Tijdens de activiteiten gaan we hutten bouwen, met stokken vechten (mag anders bijna nooit ;-)),
het dierengeluidenspel, speren snijden, bomen klimmen enzovoorts. Kortom activiteiten waarvan je 'warm' wordt. Wat wel nodig is natuurlijk als je in de winter naar buiten gaat.

De activiteiten zijn ook zeer geschikt voor BSO-groepen bijvoorbeeld in de vakantie, of voor familiefeesten.

Meer informatie vind je op natuureducatie.com

Heeft u belangstelling, laat het mij weten. Stuur een mail naar bart@natuureducatie.com of bel 06-29096804.


Deel gerust deze post op uw facebook, blog of anderzijds.

Geen opmerkingen: